BLOG DEL BARRI DEL PORT DE TARRAGONA

.................BARRI DEL PORTINTERÈS TURÍSTIC/ INTERÉS TURÍSTICOA.V.V BARRI DEL PORTGEGANTSCUCAFERA DE TARRAGONAPARCS I PLACES / PARQUES Y PLAZASCENTRE DE SALUT / CENTRO DE SALUDFARMÀCIES / FARMACIASESCOLA / ESCUELAAUTOBÚSESTACIÓ TREN / ESTACIÓN TRENCOMERÇ / COMERCIO EL BLOG I AUTORCONTACTA

TRADUCTOR WEB:

19 de gener de 2015

A mitjans del 2015 s'iniciarran les obres per construir una passarel·la que unirà el Port Esportiu i la ciutat per sobre les vies de tren

Imatge virtual de la passarel·la
A mitjans d'aquest any 2015 s'iniciaran les obres per construir una passarel·la per unir el Port Esportiu i el centre de la ciutat, informa avui Tarragona Ràdio.

Segons l'emissora municipal, la construcció anirà a càrrec del Port de Tarragona amb una inversió d’1 milió d’euros i estarà enllestida en un plaç d'entre 8 i 9 mesos un cop s’iniciïn els treballs, i per tant entraria en funcionament durant el primer trimestre de l’any 2016.

El president de l’Autoritat Portuària, Josep Andreu, ha explicat que és una de les propostes acordades en el protocol signat entre ADIF, el ministeri de Foment, l’Ajuntament de Tarragona i el Port, afegeix l'emissora. Queda concretar els punts exactes on començarà i acabarà la passarel·la. En principi, connectarà la platja del Miracle-Port Esportiu amb el centre de la ciutat en un espai a tocar de les escales de la Baixada del Toro, al costat del Balcó del Mediterrani. 

Cal recordar que l’acord amb Foment i ADIF contempla la construcció d’una segona passarel·la a l’alçada de l’Amfiteatre de la que encara es desconeixen els terminis d’obra que l’Estat es va comprometre a portar a terme. El projecte s’inclou en la segona fase de les obres de millora de l’accessibilitat a l’Estació tarragonina, pendent i reclamada per l'alcalde Ballesteros qui iniciarà mobilitzacions si no es rep novetats o compromís al respecte (veure).

2 comentaris:

  1. Funcionará el ascensor? A será como el paso subterráneo de plza dels carros?

    ResponElimina
  2. Quins grans figures els tècnics de l'ajuntament, seria molt més económic i sense dependre d'acscensors que s'espatllen cada dos per tres i que no donen autonomia al vianant una rampa en ziga zaga que acabés als jardins i amb un pont ample de vianants sobre la via de tren al final de la rampa

    ResponElimina

Pots deixar els teus comentaris aquí / Puedes dejar tus comentarios aquí :