Botiga Clarel al carrer Apodaca del Barri del Port. Foto: Blog Barri del Port www.tgnbarridelport.blogspot.com |
El Schlecker del carrer Apodaca al Barri del Port ha obert recentment després d'algunes reformes i sota el nom de 'Clarel'.
Alguns veïns podran pensar que és un nou establiment tot i que realment segueix formant part del mateix Grup Dia.
'Clarel', està especialitzada en la venda de productes per a la cura personal, bellesa i llar, ja ha obert més de 100 noves tendes per any a Espanya i amb expansió a Portugal.
S'uneixen a la xarxa d'1.100 tendes Shlecker, que estan en procés de transformació a Clarel.
La directora de relacions externes del Grup Dia, Nieves Alvarez, ha explicat que la nova ensenya està dedicada a la “cura personal” i que neix amb una “imatge senzilla, moderna, funcional i agradable”, mantenint la “política de preus del grup”.
Les noves tendes, compten amb 2 persones per tenda, tenen una superfície de venda d'entre 160 i 260 metres quadrats com a mitjana, mentre que hi ha alguns establiments de format XXL amb un espai de 300 a 350 metres quadrats i en el qual es troben prop de 5.000 referències.
En l'actualitat els nous establiments estan localitzats a la zona nord-oest d'Espanya amb una àmplia presència a Catalunya, Aragó i Comunitat Valenciana. L'objectiu és que Clarel compti amb un ampli nombre d'establiments a nivell nacional.
Botiga Clarel al carrer Apodaca del Barri del Port. Foto: Blog Barri del Port www.tgnbarridelport.blogspot.com |
Dia ha creat una marca pròpia Bonté, dedicada a productes d'higiene personal i bellesa. Aquesta marca conviurà en la tenda amb altres que ja hi havia anteriorment, com Basic Cosmetics, centrada en el segment de la cosmètica color i el maquillatge.
A Clarel també es troben les referències BabySmile i Junior Smile, que estan dedicades al món del bebè, amb tot el necessari per a la seva higiene i alimentació, mentre que sota la marca AS, els consumidors podran trobar tot el relacionat amb l'alimentació de les mascotes.
En els lineals de la nova ensenya també estan presents algunes referències d'alimentació i begudes, però enfocades al món de la salut i el benestar, posant el focus en productes dietètics, integrals, sense sucre, ecològics, infusions, soia i civada.