Pàgines

27 d’agost del 2020

Denuncien que el telèfon d'atenció del CAP Jaume I porta una setmana inoperatiu

El Grup de Treball en Defensa de la Sanitat Pública de Tarragona ha enviat un comunicat per tal de manifestar la seva «indignació respecte a la situació d'inoperància que hi ha al CAP Jaume I», denuncien que «des de fa més d'una setmana» el telèfon d'atenció no està operatiu, informa el Diari Més.

El rotatiu ja va informar a principis de setmana que desenes de llars tarragonines estaven sense línia telefònica, en la seva majoria localitzades al centre de la ciutat i la Part Baixa, motiu però també al barri de Sant Pere i Sant Pau.

El Grup indica que «des de dimarts passat hi ha una avaria a tota la zona». El Grup denuncia la «greu situació» i troba «incomprensible que no s'hagi resolt» tractant-se d'un centre de salut en un context en el qual es demana a l'usuari que gestioni les visites a través de mitjans telemàtics. A més, diverses persones han traslladat al Grup de Treball que els missatges enviats a través de 'La Meva Salut' tampoc no arriben al CAP, probablement perquè tampoc no els funciona la connexió a Internet.

Per aquest motiu el Grup «exigeix tant a l'Ajuntament de Tarragona com al Departament de Salut que facin el que calgui per resoldre de forma immediata el problema». Finalment exigeixen «al Departament de Salut que resolgui el problema telefònic al CAP Jaume I, i que reforci els centres d'atenció primària amb més personal i que es recuperi l'atenció d'urgències a tots els CAP».