Pàgines

25 de setembre del 2025

Afectacions al trànsit per millores a la xarxa de clavegueram entorn del carrer Apodaca i Plaça Prim

El proper dilluns 29 de setembre s'iniciaran unes obres de millora a la xarxa de clavegueram al carrer Apodaca i plaça Prim del Barri del Port, per part d'EMATSA, que suposarà afectacions al trànsit durant la seva durada.

Es tracta de dues intervencions que es duran a terme de manera simultània:

D'una banda al carrer Apodaca cruïlla amb carrer Barcelona: Realització d’un nou pou per facilitar les tasques de manteniment de la xarxa. Durant les obres, el carrer Barcelona entre Apocada i Pau del Protectorat quedarà tallat al trànsit de vehicles i s’habilitaran circuits alternatius per facilitar la mobilitat. La durada prevista és de tres setmanes

D'altra banda a Plaça Prim cruïlla amb carrer Apodaca: Obres per a la instal·lació d’un sensor per facilitar el seguiment i control de la xarxa. Durant les tasques de connexió es facilitarà la circulació de vianants i vehicles de la zona. La durada prevista en aquest cas és de tres dies.