CERCA NOTÍCIES AL BLOG:

17 d’octubre del 2026

Dulcinea TGN obre al carrer Rebolledo com a discoteca i pren el relleu de Premium Club al Barri del Port

L'entrada de la nova Dulcinea al Barri del Port. Foto: Blog Barri del Port

El carrer Rebolledo del Barri del Port de Tarragona compta des d’aquest divendres, 16 d’octubre, amb una nova proposta d’oci nocturn. Dulcinea TGN ha estrenat el local que anteriorment havia ocupat Premium Club, iniciant una nova etapa en un espai amb una trajectòria destacada en la nit tarragonina.

La nova sala es dona a conèixer a través de les xarxes socials amb una identitat vinculada a la temàtica i l’ambient llatí. La seva obertura suposa un nou canvi de nom i de projecte per a un establiment que, abans de Premium Club, havia acollit La Vaqueria i que durant anys va formar part de l’escena nocturna de la ciutat.

De La Vaqueria a Premium Club: una història de canvis

L’any 2015, Premium Club va obrir les portes al número 11 del carrer Rebolledo després de l’etapa de La Vaqueria. En els primers anys, la sala va combinar diferents propostes musicals i festives, entre les quals va destacar la KUKI Party, una festa de caràcter LGTBI+ friendly que va esdevenir una de les cites reconegudes de l’oci nocturn tarragoní i de les celebracions de Santa Tecla.

La KUKI Party va contribuir a donar visibilitat a la diversitat en l’oci nocturn, amb sessions musicals, actuacions i esdeveniments que van atreure públic de diferents procedències. La seva vinculació amb el carrer Rebolledo va convertir la sala en un espai identificable dins d’aquesta escena festiva.

Posteriorment, Premium Club va experimentar un canvi de propietat. Aquesta nova etapa va coincidir amb transformacions en la programació i en la relació de l’establiment amb el seu entorn.

L'oci nocturn del Barri del Port es reformula

Amb l’obertura de Dulcinea TGN, el local inicia una nova etapa sota una identitat pròpia i amb una orientació llatina. Caldrà veure com evoluciona la proposta i quin paper tindrà dins l’oferta d’oci nocturn de la Part Baixa. De moment la seva inauguració no va estar exempta d'algunes molèsties veïnals en l'entorn.

Tot i que recentment el Fixat'hi a Pau del Protectorat anunciava un tancament temporal per resoldre una incidència, fa dos mesos també va reobrir el Planetari al carrer Orosi després d'una dècada tancat (més detalls),una mostra que l'oferta d'oci nocturn a la zona està revifant mentre a la Part Alta discoteques com Higlhind, Totem Café i Totem Disco passen per moments delicats amb poca afluència de públic.

En aquest sentit l'oci nocturn de Tarragona s'està resentint en detriment de ciutats veïnes com Reus i Salou.