CERCA NOTÍCIES AL BLOG:

30 d’octubre del 2026

El Halloween arriba al Barri del Port aquest cap de setmana amb dues festes temàtiques i un passatge del terror

Després de la celebració de la Castanyada, que tindrà lloc aquest divendres tarda per part de l'Associació de Veïns del Port, en el marc de la Setmana Cultural i Veïnal 2026 del Barri del Port (més detalls), el Halloween també tindrà presència al barri aquest cap de setmana amb diverses propostes per gaudir de la festa més terrorífica de l'any.

D'una banda, a l'entorn del Barri del Port, Port Tàrraco comptarà amb una festa de Halloween a Club Harbour, prevista per aquest divendres 30 d'octubre a partir de les 19 h. La proposta inclou activitats com un concurs de carbasses i de disfresses, a més d'ambientació especial, diversió i sorpreses per als assistents. 

D'altra banda, el Nou Planetari, situat al carrer Orosí, 4, ha preparat una festa de Halloween per a la nit del 31 d'octubre, a partir de les 19 h. La proposta inclou diverses activitats per als assistents, entre les quals destaca un concurs de disfresses amb un premi especial per al millor vestit de la nit. També hi haurà sortejos i sorpreses al llarg de la vetllada, així com la tradicional proposta de «Truc o tracte» i begudes temàtiques inspirades en l'univers més terrorífic.

La festa convida els participants a acudir disfressats i a gaudir d'una nit ambientada en una invasió zombi espacial. L'organització adverteix que les places són limitades.

Finalment, Kontrol Dance Studio, escola de danses urbanes situada al carrer Reial,48 es transformarà en un passatge del terror amb una experiència immersiva pensada per a grups d'amics. Durant aproximadament 15 minuts, els participants hauran de recórrer les instal·lacions de l'escola, on es trobaran amb personatges, criatures i diferents situacions terrorífiques.

L'activitat es podrà fer entre les 18 i les 21 h i requereix reserva prèvia al telèfon 695 90 68 84, indicant l'horari escollit i el nombre de participants. El preu és de 4 euros per persona per a grups d'entre una i cinc persones, i de 3 euros per persona per a grups de sis a deu participants.

D'aquesta manera, el Barri del Port suma a la Castanyada tres propostes més per celebrar Halloween, amb dues festes temàtique i un passatge del terror que conviden veïns i visitants a gaudir dos tardes/nits diferents i plenes d'ensurts.