La tapa dels 'Fogons de l'Isma' a la Plaça de Mitja Lluna

Del 25 d'abril al 12 de maig Tarragona tornarà a gaudir de la ruta de tapes de la ciutat que ha inspirat a altres de veïnes, a un preu de 2'50€ tapa+beguda.
El Tarragona d'Tapes 2013 comptarà enguany amb 43 tapes repartides en 3 zones: Serrallo, Centre i Part Alta.
La presència del Barri del Port com a 'Part Baixa' es veu reduïda a la participació d'un sol establiment: 'Els Fogons de l'Isma' de la Plaça de la Mitja Lluna davant la retirada enguany de 'Cañas y Tapas' del Carrer Apodaca.

La tapa que presenta 'Els Fogons de l'Isma' a la Plaça Prim o de Mitja Lluna es diu 'Mandanga de la Buena'. Es tracta de Filet de porc Wellington amb reducció de vi negre de Montsant. Horari: de dimarts a diumenge de 12h a 14h i de 19h a 23h.