
Una trentena de membres de l'Associació La Muralla van obrir la gala amb una representació teatral i van rebre un diploma d'agraïment per la seva col·laboració. Acte seguit es va dur a terme el Concurs de Disfresses 2016 presentat pel periodista Adrià Recasens, com a Mestre de Cerimònies, vestit per a l'ocasió. Fins a una seixantena de persones entre grans i petits van participar a les diverses categories.
A la categoria Infantil de 0 a 7 anys i on van participar sis nens i nenes, va guanyar la Clara amb la seva disfressa de Pirata. Seguidament van quedar com a finalistes en Magí que anava d'enanito mudito i Deva de princesa, en segon i tercer lloc.
A la categoria Infantil de 7 a 14 anys i on van participar cinc nens i nenes, va guanyar la Nerea amb la seva disfressa de troglodita. Seguidament van quedar com a finalistes la Iria de princesa Leia i l'Alba de pallasso, en segon i tercer lloc.
A la categoria d'adult, va guanyar el Paco Ruiz disfressat de llop, i Javier Redondo d'indi i Anabelén de veneciana van quedar en segon i tercer lloc. Van ser els tres participants d'aquesta categoria.
Finalment a la categoria en grups hi van participar fins a sis equips d'un total de 44 persones. Va ser el cas de Menudas Elfas de quatre nenes com a elfes del bosc i que van guanyar seguidament d'Humanic Park destacat pels quatre dinosaures i el caçador, i els Adults de Ponent que junt amb el grup Infantil de Ponent conformaven una trentena de persones.
Posteriorment al concurs la festa va comptar amb la presència de la capgrossa de l'Escola de Ponent, la Tina, i el Nano Mirador, del blog El Mirador TGN. En aquest cas per poc públic, la festa va acabar abans del previst.
Fotos del concurs (al nostre facebook)
Vídeo a continuació: