(en castellano -aquí-)
També a la resta de Tarragona, de fet a tota Catalunya.
Aquest dijous 25 d'octubre les Farmàcies de tota Catalunya estaran tancades en senyal de protesta per l'impagament de la Generalitat.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjHVLTCk3OIKvodJSTWRqqdmV1DYQZFYTDlaHKZxzHBgkHAsXwdsVq3yAyTHclWav6U0H_39vDUwJN5FMsbMtanT4Bld4YDqdhaT66J4r7ONVoM9-W4CGAorgFuT98OsHsLf2ahUmJx70wb/s200/farmacia+carrer+apodaca.png)
Els farmacèutics denuncien que la Generalitat es va comprometre a efectuar la corresponent quantitat el passat 5 d’octubre, cosa que no ha fet tot i que ja ha rebut una part dels fons de liquiditat Autonòmica.
En el cas del Barri del Port, aquest acte reivindicatiu afectarà a aquells veïns que vagin a Farmàcies com les del Carrer Reial o Apodaca i que trobaran tancades. Per contra, si trobaran oberta de forma excepcional i propera la Farmacia Alustiza de Torres Jordi que garantirà els serveis mínims i d'urgència.